2020-03-25 01:27:47 Admin

ניקוי לאחר שיפוץ – כל מה שחשוב לדעת

אז החלטת להיכנס לתהליך השיפוצים בבית או במתחם העסקי שלך. אין ספק כי מדובר בהחלטה נבונה. "מתיחת פנים" ראוי למבנה שלך מספקת ערך מוסף רב למשתמשים בו ותעלה משמעותית את ערך הנכס. 

ככל שמדובר במתחם עסקי, הנראות המחודשת תשפר את התדמית שלך ותספק חוויה טובה יותר עבור כלל הלקוחות והמבקרים במתחם. עם זאת, השיפוץ מלווה בלא מעט אתגרים ולאחר התקופה המתישה והמפרכת, הבניין שלנו דורש ניקיון מקיף וקפדני.

על מה כדאי להציב דגש בעת בחירת החברה הנכונה לניקיון לאחר שיפוץ?

לא כל חברת ניקיון מספקת שירותי ניקוי לאחר שיפוץ ברמה גבוהה - וכדי לחזור לשגרה במהרה, חשוב שנעמיד לרשותנו אנשי מקצוע ראויים, שלא ישאירו לנו התעסקות מיותרת. בהתאם לכך, בתהליך קבלת ההחלטות שלך, חשוב לשים דגש על מספר נקודות חשובות.

שימוש בציוד ובחומרים מתקדמים

ניקוי לאחר שיפוץ עושים עם החומרים והציוד המתאימים. כדי לייעד פתרונות ראויים למבנה שלך, חשוב לוודא כי החברה שבחרנו בה עושה שימוש בציוד מתקדם כמו מכשירים לניקוי בלחץ גבוה ומכונות הברקה ופוליש.

כמו כן, מומלץ לבחון את החומרים בהם נעשה שימוש ולבחון מול אנשי המקצוע כי לא מדובר בחומרים מאכלים שעשויים להסב נזק לריצופי וחיפויי הבניין.

ביטוח מתאים

ניקוי לאחר שיפוץ הוא חיוני, אך חשוב שנוודא כי לא נשלם עליו מחיר יקר מנשוא. לפני כניסת החברה החדשה אל המתחם, חשוב שנוודא כי עובדיה מבוטחים מפני כל פגיעה שעשויה להתחולל במהלך העבודה. הביטוח מספק לך הגנה מפני כל חבות בגין נזקים שייגרמו לעובדים בתהליך הניקיון במבנה שלך.

במקביל לכך, מומלץ לוודא כי קיים ביטוח צד שלישי המספק כיסוי לנזקים שעשויים להיגרם למבנה במהלך העבודה. ניהול סיכונים ראוי מראש ימנע לא מעט עוגמת נפש.

חוויית לקוחות עבר

חברות אמינות וותיקות מותירות אחריהן לקוחות מרוצים. לכן, חשוב שניצור קשר עם לקוחות שקיבלו שירות מהחברה בעבר ונקבל מהן חוות דעת שיאפשרו לנו ללמוד יותר מה צפוי לנו במהלך קבלת שירותי ניקוי לאחר שיפוץ.

נקר אחזקות – ניקוי לאחר שיפוץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר

14 שנות ניסיון, ציוד מתקדם והכשרה מקיפה מאפשרים לנו לספק שירותי ניקיון ברמה גבוהה לכל ענפי התעשייה, המלונאות, הבנייה ולמוסדות מכל הסוגים.

לקבלת פרטים נוספים על היצע השירותים שלנו, נשמח לשוחח עמך. על ידי השארת פרטיך באתר, נוכל לחזור אליך בהקדם ולספק לך שירות אמין ומהיר.