2020-07-29 17:58:09 Admin

הסרת גרפיטי וצבע מה חשוב לדעת?

הסרת גרפיטי וצבע

הסרת צבע מקירות נשמעת כמו משימה פשוטה, אך לא כל צבע ניתן פשוט לגרד עם שפכטל. כדי לשמור על חזיתות בניין במצב טוב ועם הנראות הנעימה ביותר, נדרשים פתרונות מקצועיים. הסרת גרפיטי מקיר, למשל, עשויים להשאיר סימנים על חזיתות הבניין ולהסב נזקים בלתי הפיכים שיהיה קשה מאוד לתקן.

נוסף על כך, הסרת צבע מריצוף וחיפויים עשויה להיות מורכבת ודורשת ציוד והכשרה. כדי ליהנות מהפתרונות הטובים ביותר להסרת צבע מקיר, יש להיעזר בחברה אמינה ומנוסה בתחום. 

כיצד מבוצעת הסרת צבע מקירות?

כדי להבין מדוע נדרש סיוע מקצועי להסרת צבע מקירות, חשוב שנשאל את עצמנו מדוע אנו מעוניינים מלכתחילה בהסרת הצבע. אחרי ככלות הכול, נראות המבנה חשובה לנו ואנו מבינים כי חזיתות הבניין הן הפנים של המתחם.

עם זאת, גימור חזיתות הבניין עשוי פעמים רבות להיות עדין ביותר וגירוד באמצעות שפכטל או חומרים גסים אחרים עשויים לפגום בו. כדי להסיר צבע בצורה יעילה ולשמור על מצב המבנה שלך, נדרש ציוד מתקדם. ניקוי בלחץ מים גבוה המופעל על ידי איש מקצוע יאפשר לך ליהנות מחזיתות מצוחצחות ללא הסבת נזק מיותר.

הסרת גרפיטי מקיר – כל מה שכדאי לדעת

במובנים רבים, גרפיטי היא אחת מהאומנויות העתיקות בעולם. מאז שבני אדם מציירים על קירות, הם עושים זאת גם למטרות ונדליזם. לעיתים מדובר בפעולת מחאה או אמירה אמנותית ופעמים רבות אחרות בהשחתה גרידא. גרפיטי מסב לבניין כולו נראות ירודה ומשדר הזנחה.

בהתאם לכך, חשוב לטפל במפגע במהירות. גרפיטי על גבי משטחי אבן וחיפויים לא יימחק על ידי גירוד או צביעה מחדש. הסרת גרפיטי מקיר על ידי פתרונות התזה מתקדמים בקיטור, חול או מים, יאפשרו לך להיפטר מהמפגע במהירות ובבטחה. 

הסרת צבע מריצוף

גם ממשטחי ריצוף ניתן להסיר צבע באמצעות מכונות פוליש מקצועיות ופתרונות התזה. כדי ליהנות מהפתרון המקצועי והיעיל ביותר, חשוד לבחור באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המתמחים בהסרת צבע מריצוף וקירות.

נקר אחזקות פועלת כבר כ-14 שנה בתחום עבודות הניקיון ומייעדת פתרונות מהמתקדמים בשוק. נשמח לסייע לך לשמור על חזיתות הבניין שלך במצב הטוב ביותר. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר את פרטיך באתר כעת.