2020-03-25 01:27:49 Admin

כל מה שחשוב לדעת על עבודה בגובה ועל עבודות סנפלינג

ככל שחולפות השנים, בניה לגובה הולכת והופכת לפתרון העיקרי והאידיאלי בתכנון העירוני. עוד ועוד מגדלים מתנשאים לגובה ומעצבים מחדש את הנוף האורבני בכל רחבי הארץ. בחלוף הזמן, חזיתות הבניינים החשופות לתנאי מזג האוויר ולשחיקת הזמן, דורשות עבודות תחזוקה וניקיון נרחבות כדי לשמור על נראות הבניינים ועל תדמית הארגונים העומדים מאחוריהם.

מה המשמעות עבורנו, כאן ועכשיו במאה ה-21?

כיום, יותר מאי פעם, נדרשים אמצעים מתקדמים וטכניקות עבודה חדשניות כדי לשמור על הבניינים מתוחזקים, גם כאשר הם מתנשאים לגובה עשרות ואף מאות קומות.

עבודות סנפלינג מהוות פתרון יעיל ומשתלם במיוחד לכל עבודות התחזוקה והניקיון. מדוע? ובכן, להלן כמה מהיתרונות הבולטים ביותר לעבודה בגובה עם ציוד סנפלינג.

עבודה בטיחותית במיוחד

אנשי מקצוע המתמחים בעבודות סנפלינג, עוברים הכשרה מקיפה בתחום ועובדים עם ציוד בטיחות מקצועי השומר על ביטחונם בגבהים. במובנים רבים, עבודות סנפלינג הן בטוחות בהרבה מאשר עבודה באמצעות מנופים, פיגומים ופתרונות הרמה אחרים ומאפשרים לעבודה להתנהל ביעילות ובבטחה.

כדאי לדעת כי עובדי עוז פרויקטים ויזמות מנוהלים תחת פיקוח קפדני – ומוגנים על ידי פוליסת ביטוח התואמת את הסיכונים להם אנו חשופים. 

פתרון משתלם כלכלית

עלויות מנופים ופתרונות הרמה אחרים עשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים. עבודות גובה בסנפלינג, לעומת זאת, הן נמוכות בהרבה ומאפשרות לך ליהנות מפתרונות ניקיון ואחזקה מותאמים לתקציבך ופשוטים בהרבה ללא הפרה של שגרת העבודה.

טווח השירותים רחב תחת קורת גג אחת

רובנו נוהגים לייחס שירותי עבודות סנפלינג לניקיון חלונות בלבד. עם זאת, עם המענה המקצועי הנכון, היצע השירותים הוא מקיף בהרבה.

עוז פרויקטים ויזמות מקבוצת סטריט פייטר מספקת טווח רחב של שירותי תחזוקה – מאיטום וצביעת חזיתות בניינים ועד עבודות חידוש והחלפת אריחים וחיפויים. את כלל העבודות הנחוצות והחשובות הללו, ניתן להשיג כעת באמצעי בטוח, משתלם ויעיל יותר ולשלב אותן בפעילות השוטפת של הבניין.

עבודה על ידי מומחים

אנשי הצוות של עוז פרויקטים ויזמות עברו הכשרה מקיפה בעבודות בגובה ועומדים לרשותך לכל משימה הנדרשת לתחזוקת המבנה שלך.

נשמח לספק לך שירות אמין ומקצועי בכל עת. לפרטים נוספים והצעת מחיר, כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטיך באתר.